ΠΗΓΗ: panayiotistelevantos.blogspot.com/
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
Ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος έστειλε επιστολή, στις Ορθόδοξες Αυτοκέφαλες Εκκλησίες, με την οποία τις καλεί να αντιμετωπίσουν με ομοιόμορφο τρόπο τις προκλήσεις που υπάρχουν αναφορικά με την μετάδοση της Θείας Κοινωνίας στους λαικούς.
Είναι προφανές ότι η επιστολή του Παναγιώτατου εστάλη υπό το φως της πανδημίας του κορωνοιού. 
Η νομοθεσία των κρατών για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοιού, διαφέρει -κατά κανόνα- σε μεγάλο βαθμό.
Η Δικαιοδοσία του Οικουμενικού Πατριαρχείου, όπως και του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας και άλλων Ορθοδόξων Εκκλησιών, επεκτείνεται σε πολλά κράτη τα οποία -ως εικός- έχουν διαφορετική νομοθεσία για τα προστατευτικά μέτρα αντιμετώπισης της πανδημίας του κορωνοιού.
Κατανοητό, λοιπόν, ότι όντως υπάρχουν πρακτικά προβλήματα που χρήζουν ειδικής αντιμετώπισης. 
Στην Γερμανία λ.χ. πάει φυλακή όποιος ιερέας μεταδώσει την Θεία Κοινωνία στους πιστούς με την Αγία Λαβίδα.
Δεν συμβαίνει, όμως, το ίδιο στην Βουλγαρία, στην Κύπρο ή στην Ελλάδα όπου η Πολιτεία ζητά από τους πιστούς να τηρούν αποστάσεις ο ένας από τον άλλο και να φορούν μάσκα κατά την τέλεση της Θείας Λειτουργίας χωρίς να παρεμβαίνει στον τρόπο μετάδοσης της Θείας Κοινωνίας.
Δεν αρνούμαστε, λοιπόν, ότι υπάρχει σοβαρό πρόβλημα σε ορισμένα κράτη αναφορικά με τον τρόπο μετάδοσης της Θείας Ευχαριστίας.
Αυτό, όμως, καθόλου δεν σημαίνει ότι είναι δυνατόν ακόμη και να συζητηθεί τρόπος αλλαγής της μετάδοσης της Θείας Ευχαριστίας.
Γιατί δεν μπορεί να συζητηθεί;
Έχει τόση μεγάλη σημασία ο τρόπος μετάδοσης της Θείας Κοινωνίας; Αυτό που μετρά δεν είναι η δυνατότητα να συμμετέχουμε στο Ποτήριο της Ζωής;
Ασφαλέστατα και έχει σημασία ο τρόπος μετάδοσης της Θείας Ευχαριστίας επειδή όσοι εισηγούνται αλλαγή του τρόπου δεν το κάνουν επειδή θεωρούν κάποιο άλλο τρόπο από τον παραδεδομένο ως πιο ορθό, αλλά διότι πιστεύουν ότι υπάρχει κίνδυνος η Θεία Ευχαριστία -τουτέστιν ο Χριστός- να μολύνεται από τον ιό και να μολύνει στην συνέχεια τους πιστούς.!!!
Υπάρχει μεγαλύτερη βλασφημία από αυτή, αφού ουσιαστικά όσοι ζητούν να αλλάξει ο τρόπος μετάδοσης της Θείας Ευχαριστίας δεν πιστεύουν ότι είναι το Σώμα και το Αίμα του Κυρίου;
Και ερχόμαστε στο ερώτημα:
Τι επιδιώκει ο Οικουμενικός Πατριάρχης με την επιστολή του στις 14 Αυτοκέφαλες Ορθόδοξες Εκκλησίες;
Να τις πείσει να αλλάξουν τον τρόπο μετάδοσης της Θείας Ευχαριστίας;
Νομίζω ότι είναι απίθανο να σκέφτεται τόσο απλοϊκά.
Γνωρίζει ότι αποκλείεται να πείσει όλες τις Ορθόδοξες Εκκλησίες να αλλάξουν τον τρόπο της μετάδοσης της Θείας Ευχαριστίας.
Εκτιμώ ότι αυτό που θέλει να εξασφαλίσει είναι να γίνει συνοδικά δεκτός ο πλουραρισμός στην μετάδοση της Θείας Ευχαριστίας ανάλογα με την νομοθεσία και τις ιδιάζουσες συνθήκες κάθε Τοπικής Εκκλησίας.
Στην προσπάθειά του αυτή έχει δύο ισχυρούς συμμάχους! 

Την Εκκλησία της Ρωσσίας, η οποία μεταδίδει την Θεία Κοινωνία με κοινή Αγία Λαβίδα, αφού την αποστειρώσει σε ξύδι και νερό.
 

Και το Πατριαρχείο Αλεξανδρείας το οποίο εξέδωσε οδηγία μετάδοσης της Θείας Κοινωνίας σύμφωνα με τους νόμους του κάθε κράτους.

Ο κίνδυνος, λοιπόν, να αλλάξει ο τρόπος μετάδοσης της Θείας Κοινωνίας, επειδή ορισμένοι Εκκλησιαστικοί ηγέτες πιστεύουν ότι η Θεία Ευχαριστία -τουτέστιν ο Χριστός- είναι φορέας μικροβίων είναι πολύ μεγάλος.
Γι’ αυτό χρειάζεται μεγάλη επαγρύπνηση για να μην περάσουν τα καταχθόνια σχέδια των Οικουμενιστών.
 

Θα αναλύσουμε -συν Θεώ- σε προσεχές άρθρο πώς η καθιέρωση του πλουραρισμού στην μετάδοση της Θείας Κοινωνίας υποβοηθά αφάνταστα τα στρατηγικά σχέδια των Οικουμενιστών για να εξουνιτίσουν τους Ορθόδοξους.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here